همشهری آنلاین: معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور از فعالان فضای مجازی خواست تا در حمایت بیشتر از مظلومان غزه، با رئیس‌جمهور همراه شوند.

پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور در صفحه شخصی خود از فعالان فضای مجازی خواسته تا با دكتر حسن روحاني رئیس‌جمهوري، در همراهی و حمایت از مردم غزه همراه شوند.

پرویز اسماعیلی نوشت: «تقریباً تمام دو روز آخر هفته رئیس جمهور (پنج‌شنبه و جمعه) به پیگیری مجدانه ایشان در قبال جنایات رژیم سفاک صهیونیستی در غزه اختصاص یافت. از پیام به روسای کشورهای اسلامی؛ تا گفتگوی تلفنی با سران برخی کشورهای موثر؛ و تا انتشار بیانیه جنبش عدم تعهدها در محکومیت این وحشی‌گری‌ها. این بیانیه قبل از سحرگاه شنبه 21 تير ماه و از سوی دکتر روحانی به عنوان رئیس جنبش غیر متعهدها در نیویورک مقر سازمان ملل منتشر شد.

تلاش‌های رئیس‌جمهور در این زمینه امروز هم ادامه دارد اما سوال اینجاست: سهم نهادهای اجتماعی و از جمله بازیگران عرصه شبکه‌های اجتماعی و مجازی در یاری رساندن به دکتر روحانی، و در حقیقت یاری رساندن به مردم مظلوم فلسطین چیست؟

با رئیس‌جمهور همراه شوید. از هر طریقی که می‌توانید. از تولید مطلب و سهم‌گیری در شبکه‌های موثر اجتماعی تا کمپین‌های حمایت از مظلومان غزه و تا هر گونه آثار ادبی و تصویری که وجدان‌های آگاه را در جهان بیدار کند».

کد خبر 265642

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha